Témata bakalářských prací na KVD - 2012

Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 15. 6. 2012.

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Přejít na seznam starších obhajených bakalářských prací.

  1. Technická realizace distančního kurzu Úvod do programovacích technik
  2. Technická realizace distančního kurzu Sbírka příkladů v XML
  3. Technická realizace distančního kurzu Základní numerické metody – vizualizace
  1. Metody zpracování fotografií v aplikaci Zoner Photo Studio 14 Pro
    Filip KENDÍK, P09B0129P
  2. Tvorba 3D fotografií pro výuku na vysokých školách
  3. Správa fotografií v aplikacích Adobe a Zoner
    Marie TOMANOVÁ, P10B0105P
  4. Úpravy fotografií a velkoformátový tisk v příkladech
    Aneta BAUEROVÁ, P10B0392P (zrušeno)
  5. Práce se systémovými, externími a studiovými blesky a jejich příslušenství
    Miroslav VODIČKA, P10B0107P
  6. Metody zpracování fotografií v aplikaci Photoshop CS5 Extended
    Lukáš NIMBERGER, P10B0096P
  7. Současné možnosti pořizování a zpracování digitálních fotografií
    Karel LOUČKA, P10B0399P
  1. Multisim – funkce vhodné pro výuku. Demonstrace na příkladech.
  2. Chladicí systémy počítačů
    Jan LENICKÝ, P10B0090P
  3. Stavebnice MAT – servomotory. Návrh sady úloh.
  4. Nové komponenty e-kurzu Periferního zařízení
    Tomáš MAUR, P10B0092P
  5. Komponenty pro e-kurz Technika počítačů 1
    Tomáš HOSTOVSKÝ, P10B0086P
  1. Síťové operační systémy, přístupová práva, principy v systémech adresářových služeb.
  2. VMware vSphere, vCenter Server, vSphere klient.
  3. Grafické modely, prostory, formáty v programovacím jazyce Java – výuková prezentace.
  4. Příklady pro pochopení objektového paradigmatu programovacího jazyka Java – výuková prezentace.
  5. Propagační katalog KVD (popř. jiné katedry) v XML
  6. Zabezpečení médií USB, SSD, čteček paměťových karet, certifikace
  7. Typické příklady v databázi MS Access – výuková prezentace
  1. Česká Wikipedie, její vývoj a možnosti uplatnění
  2. Komponenty pro výukový elektronický materiál - Autorský zákon a licence v oblasti počítačů
  3. Koncept ECDL a jeho uplatnění jako dokladu počítačové gramotnosti v samosprávě ČR
  4. Komponenty pro výukový elektronický materiál - Komprese v oblasti počítačů
  5. Využití e-learningu ve vzdělávání úředníků samosprávy ČR
  1. Programování systému LEGO Mindstorms pomocí nástroje ROBOTC
  2. OpenXML dokument Excelu 2010 a jeho vnitřní struktura
    Aneta BAUEROVÁ, P10B0392P (změněno)
  3. Tvorba PHP modulů pro redakční systém Joomla!
  4. Využití API Canvas v HTML 5
  5. Využití nových možností návrhu webových stránek pomocí HTML 5 a CSS3 v praxi
  1. Problematika výuky objektově orientovaného programování na ZŠ
  2. Komunikační programy a jejich využití ve výuce na ZŠ
  3. Nové trendy v CGI
  4. Využití technologie Cloud-computing ve škole
  1. Multimediální průvodce Real-time nelineárním video editorem Jahshaka
  2. Multimediální průvodce na tvorbu Flash aplikací
  3. Posouzení vlivů a porovnání vybraných internetových aplikací na výkon počítače
  1. Realizace jednoduchého blokově orientovaného simulačního programu
  2. Tvorba sady projektů pro podporu výuky informatiky na ZŠ
  3. Tvorba sady projektů pro podporu výuky informatiky na SŠ
  1. Problematika výuky informatiky pro seniory na U3V
  2. Možnosti distančního vzdělávání v ČR
  3. Problematika SEO optimalizace
  1. Možnosti a vlastní návrh využití RFID čipů ve školství
  2. Výchovně vzdělávací programy pro děti předškolního věku na tablet PC
  3. Realizace interaktivních simulací konečných automatů
  4. Využití ovládání počítače pomocí technologie biofeedback.