Témata diplomových prací na KVD - 2010

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata.

Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
  1. Distanční kurz Ajax
    Vlastimil Landsman
  2. Distanční kurz Programovací techniky
  3. Distanční kurz Úvod do programování – Delphi
  1. Výzkum nových metod tvorby multimediálních materiálů pro výuku historie
  2. Analýza a kritické hodnocení výuky v oblasti teorie počítačů a návrh nových metod výuky
  3. Efektivita výuky numerických metod s užitím jazyka Action Scrip 3.0 a Visual Basic pro Excel a Corel
  4. Mediální výchova jako součást preprimární pedagogiky
  5. Výzkum přístupů k využívání výpočetní techniky ve školní populaci
  6. Metody digitalizace obrazců; problematika efektivního převodu bitmap na vektory
  7. Analýza výukových materiálů vysokoškolských studentů se zrakovým postižením
  8. Aspekty nasazení m-learningu v oblasti vysokoškolského studia; analýza jeho efektivity
  9. Microsoft Sharepoint
  1. Výukový materiál na APS – nové vypracování
    Pavel Zeman
  2. Výukový materiál MS Access 2007
  3. Výukový materiál MS PowerPoint 2007
  4. Počítačová simulace – využití pro výuku vybraného předmětu
  1. Informační věstník KVD v XML
  2. XML v MS Office 2007
  3. Digitalizace audiovizuálního přenosu ve výuce
  4. Řešení matematických, statistických a logických příkladů pro druhý stupeň ZŠ v MS Excel 2007
  5. Problematika ochrany a bezpečnosti dat na stanicích s OS MS Windows provozovaných ve školním prostředí
    Jakub Kubát
  6. Virtualizace ve výpočetní technice, současná móda či nutná realita, trendy
  7. Využití virtualizace ve výuce, virtuální laboratoř
  8. Řízení a správa přístupových práv a politik k jednotlivým virtuálním strojům
  9. Virtualizační prostředí VMware jako současná realita na KVD
  10. Typické příklady a podklady databázového produktu MS Access 2007 jako doplňku při výuce předmětu ZPD
  11. Síťová výuková laboratoř na KVD
    Ondřej Suchý
  1. Tvorba distančního vzdělávacího kurzu „Projektová výuka ve výpočetní technice“
  2. Výuka objektově orientovaného programování na VŠ, tvorba úloh
  3. Využití „dětských“ programovacích jazyků pro výuku programování na ZŠ
  1. Využití pojmových map pro podporu výuky průřezových témat na gymnáziích
    Jan Kupka
  2. Postavení informatiky v různých RVP oborů zakončených výučním listem
  3. Stav využití a perspektivy e-learningu na středních odborných školách