Témata diplomových prací na KVD - 2011

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata.

Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
  1. Distanční kurz Informační technologie ve výuce
  2. Distanční kurz Programovací techniky
  3. Distanční kurz Úvod do programování Delphi
  1. Nové metody tvorby multimediálních učebnic
  2. Efektivita výuky numerických metod s užitím skriptovacích jazyků
  3. Současné směry ve výuce teorie počítačů
  4. Vizuální prezentace základní školy
  1. Počítačová podpora výuky vybraného předmětu
  2. Výukový materiál MS PowerPoint 2007
  3. Počítačová podpora výuky elektroniky a informatiky na SŠ
  4. Simulační makromodely ve výuce elektronických systémů
  1. Informační a prezentační věstník KVD v XML
  2. Prezentace příkladů v XML zpracovaná v MS Office 2007
  3. Řešení matematických, statistických a logických příkladů pro druhý stupeň ZŠ v MS Excel 2007 (forma kurzu)
  4. Problematika ochrany a bezpečnosti dat, konkrétní implementace hesla a certifikátů v USB tokenu. Autentizace v prostředí MS Windows
  5. Virtualizace ve výpočetní technice, cloud computing, trendy, řešení
  6. Výuková laboratoř pro přepínání a routování sítí
    Jan Bezděka
  7. Využití virtualizace ve výuce, virtuální laboratoře, virtuální sítě
  8. Řízení a správa přístupových práv a politik k jednotlivým virtuálním strojům, OS MS 2008Srv + vCenter server, autentizace v doméně zcu.cz
  9. VMware infrastruktura v síťovém prostředí Cisco
  10. Typické příklady a ukázky databázového produktu MS Access 2007 jako doplňku při výuce předmětu ZPD
  11. Disková pole, sw vybavení, podpora OS, SnapManager pro virtuální infrastrukturu, CIFS, NFS. SCSI, realizace CIFS, NFS komunikace
  12. Ukázkové příklady na podporu výuky programovacího jazyka Java
  1. Tvorba distančního vzdělávacího kurzu „Zpracování bakalářské práce v MS Word 2010“
  2. Tvorba distančního vzdělávacího kurzu „Jazyk XML ve výuce programování na VŠ“
  3. Výuka objektově orientovaného programování na VŠ pomocí jazyka Object Pascal
  4. Využití „dětských“ programovacích jazyků pro výuku programování na ZŠ
  5. Výuka programování pomocí systému Lego Mindstorms NXT
  6. Lego Mindstorms NXT – tvorba vzdělávacích úloh
  1. Postavení informatiky v různých RVP oborů zakončených výučním listem
  2. Využití sady WebQuestů v průřezových tématech RVP oborů zakončených výučním listem
  3. Zvyšování počítačové gramotnosti na základě různých RVP oborů zakončených výučním listem