Témata diplomových prací na KVD - 2013

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 6.12.2013. Je třeba dodržet postup zadávání podle Vyhlášky děkana č. 03PD/2013.

Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
  1. Postavení informatiky v různých RVP oborů zakončených výučním listem
  2. Sada příkladů využití Zoner Photo Studio na ZŠ
    Ondřej Totzauer
  3. Využití sady WebQuestů v průřezových tématech RVP oborů zakončených výučním listem
  4. Zvyšování počítačové gramotnosti na základě různých RVP oborů zakončených výučním listem
  5. Výukový elektronický materiál - Tvorba pojmových map pro vzdělávací oblast (dle výběru kromě ICT) z RVP oborů zakončených výučním listem
  6. Výukový elektronický materiál – Numerické metody a jejich využití
  1. Elektronický výukový materiál pro přestupující žáky ZŠ v oblasti tabulkových kalkulátorů
    Miroslav Málek
  2. LEGO Mindstorms NXT - využití programovacích prostředí NXT-G a RobotC
    Jan Baťko
  3. Tvorba distančního vzdělávacího kurzu Jazyk XML ve výuce programování na VŠ
  4. Tvorba distančního vzdělávacího kurzu Redakční systémy ve výuce na VŠ
  5. Tvorba sady příkladů pro vyučování vektorové grafiky na 2. stupni ZŠ
    Jan Hladký
  6. Tvorba webové prezentace katedry v podmínkách univerzitního prostředí ZČU v Plzni
    Adam Janča
  7. Výuka objektově orientovaného programování na VŠ pomocí jazyka Object Pascal
  8. Výuka tabulkových kalkulátorů na ZŠ pomocí programu Calc
    Jan Fadrhonc
  9. Porovnání státních vzdělávacích programů z pohledu utváření ICT kompetencí
  10. Vzdělávací úlohy pro výuku programování na SŠ pomocí systému LEGO Mindstorms NXT a RobotC
    Ladislav Štrunc
  1. Výukový e-kurz Periferní zařízení – aktualizace a inovace
  2. Možnosti simulačního programu ve výuce na ZŠ, SŠ
  3. Počítačová simulace ve výuce elektroniky na středních školách
  4. Modul Krokové motory - výukový e-kurz
  5. MAT – návrh úloh s využitím nepájivého kontaktního pole
  1. Distanční kurz Úvod do redakčního systému Joomla 2.5
  2. Distanční kurz Konečné automaty a formální jazyky
  3. Metodická příručka pro práci s online audio-vizuálními editory
  4. Průzkum strategií ve vyhledávání informací u studentů učitelství FPE ZČU
    Tomáš Dlesk
  1. Využití e-learningu při samostatné přípravě žáků
  2. Využití e-learningu v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
  3. Chyby při využívání ICT ve výuce
  4. Individualizované učení s tabletem
  5. Kooperativní učení s tabletem
  1. Virtuální stroje s jednotnou univerzitní autentizací a jejich využití při výuce
  2. Informační a prezentační věstník KVD v XML
  3. Výukový kurz pro instalaci, administraci OS Ubuntu, aplikace a nástroje
  4. Algoritmus pro dělení sítí při subnetování v IPv4, IPv6
  5. Elektronický systém pro zadávání a vyhodnocování testů v přijímacím řízení
  6. Specializovaná síťová výuková učebna s jednotnou univerzitní autentizací
    Ladislav Kulatý
  7. Výukové modely pro přepínání a směrování v počítačových sítích vytvořené v grafických síťových simulátorech
  1. Distanční kurz Informační technologie ve výuce
  2. Distanční kurz Programovací techniky
  3. Distanční kurz Úvod do programování Delphi