Témata diplomových prací na KVD - 2017

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 8. 12. 2017. Je třeba dodržet postup zadávání podle Vyhlášky děkana č. 03PD/2013.

Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.

Katedrální kolo SVOČ 2018

Oznamujeme, že dne 11. 4. 2018 od 9:00 se bude konat katedrální kolo soutěže studentských vědeckých a odborných prací v sekci navazujících magisterských studijních oborů. Více informací naleznete v dokumentu vyhlášení.

  1. Výukový elektronický materiál – Numerické metody a jejich využití.
  2. Výukový elektronický materiál – Zpracování kvalifikační práce.
  3. Dlouhodobé trendy v rozvoji digitální gramotnosti v oblasti úprav textů v ČR u maturantů.
  4. Sada úloh souvisejících s konečnými automaty (pro RVP dle výběru).
  5. Sada úloh pro výuku algoritmizace.
    Lukáš Zvěřina
  6. Ověření učebnice Práce s daty na základní škole.
    Miroslav Zíka
  1. Ověření učebnice LEGOrobotiky na základních školách (výzkumně orientované).
  2. Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Programování 1 pro vzdělávání.
  3. Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Webové technologie pro vzdělávání.
  4. Tvorba vzdělávacího kurzu „Redakční systémy ve výuce na VŠ“ (možno konkretizovat na Joomlu, WordPress či Drupal).
  5. Tvorba výukového e-kurzu: Současné směry ve vývoji digitální techniky.
  1. Tvorba elektronického výukového kurzu se zaměřením na prostorovou počítačovou grafiku a animaci.
  2. Tvorba elektronického výukového kurzu se zaměřením na vývoj android aplikací v jazyce Python.
    Martin Hofman
  3. Programové nástroje pro řízení a organizaci práce v týmu a jejich přímé využití ve vzdělávacím procesu.
  4. Vliv vzdělávacího software na získávání znalostí a dovedností žáka ve vybrané vzdělávací oblasti.
  1. Tvorba výukového materiálu (e-kurzu) na téma „volnočasové aktivity dětí a mládeže a informatika“.
  2. Tvorba výukového materiálu (e-kurzu) na téma „příklady z předmětu EPSV“.
  3. Virtuální elektronické laboratoře – porovnání a možnosti využití (např. Microcap, MultisimBlue). Demonstrační příklady.
  4. Tvorba výukového materiálu (e-kurzu) na téma „výukové simulační modely z TCHP“.
  1. Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Počítačová grafika pro vzdělávání.
  2. Současný stav MOOC kurzů v ČR a zahraničí a možnosti využití ve vzdělávání.
  3. Výuka programování za pomoci volně dostupných online zdrojů.
  4. Základní ovládání tabletu - studijní opora pro seniory
    Jan Topinka
  1. Digitální technologie jako pomocník při studiu.
    Ondřej Hudec
  2. Student vysoké školy a otevřené vzdělávací zdroje.
    BLadislav Merhout
  3. Aktuální možnosti autorských nástrojů pro on-line vzdělávání.
  4. Využití kola iPadagogiky v praxi učitelů.
  5. Využití rozšířené reality při popularizaci vědy.
  6. Využití interaktivních materiálů při výuce žáků-cizinců.
    Hana Otcová
  7. E-learning a distanční vzdělávání v Evropě.
  8. Vizualizace dat v e-learningu.
  9. Využití ICT ve vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
  10. Využití tabletu ve výuce na základní škole
    Martin Prade
  1. Komunikativní přístup k výuce programování.
  2. Genderové aspekty výuky ICT.
  3. Pojmové mapy jako nástroj hodnocení ve vzdělávání.
  4. Distanční kurz Programovací techniky.