Témata diplomových prací na KVD - 2019

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 6. 12. 2019. Je třeba dodržet postup zadávání podle Vyhlášky děkana č. 1VD/2018.

Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
  1. Výukový elektronický materiál – Numerické metody a jejich využití.
  2. Dlouhodobé trendy v rozvoji digitální gramotnosti v oblasti úprav textů v ČR u maturantů.
  3. Výukový elektronický materiál – Zpracování kvalifikační práce.
  4. Sada úloh souvisejících s konečnými automaty (pro RVP dle výběru).
  5. Využití kola iPadagogiky v praxi učitelů.
  6. Výuka evidence a kontroly dat podle učebnice Práce s daty.
  1. Elektronický výukový kurz Webové technologie pro vzdělávání (informativně: HTML5, CCS3, Responsivní design, Bootstrap).
  2. Výukový kurz Tvorba webu pomocí frameworku Laravel.
  3. Ozoboti jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení
    Jan Majer
  4. Tvorba mobilní aplikace pro podporu karierního poradenství žáků ZŠ.
  1. Elektronický výukový kurz se zaměřením na správu počítačů a mobilních zařízení v prostředí vzdělávací instituce.
  2. Programové nástroje pro řízení a organizaci práce v týmu a jejich přímé využití ve vzdělávacím procesu.
  3. Vliv vzdělávacího aplikačního software na získávání znalostí a dovedností žáka ve vybrané vzdělávací oblasti.
  1. Arduino – TinyLab – možnosti využití ve výuce, sada úloh včetně výukového materiálu.
  2. Výukové simulační modely ve výuce – teorie, vlastnosti a příklady.
  3. Stavebnice Merkur – možnosti využití ve výuce, specifika v porovnání s jinými stavebnicemi.
  1. Současný stav MOOC kurzů v ČR a zahraničí a možnosti využití ve vzdělávání.
  2. Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Programování 1.
  3. Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Multimédia pro vzdělávání 2.
  4. Případová studie Feltwell Elementary school (UK) na konceptu Khan Academy v českém prostředí.
  5. Výuka programování za pomoci volně dostupných online zdrojů.
  1. Komunikativní přístup k výuce programování.
  2. Pojmové mapy jako nástroj hodnocení ve vzdělávání.
  3. Distanční kurz Programovací techniky.