Témata diplomových prací na KVD - 2014

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 12. 12. 2014. Je třeba dodržet postup zadávání podle Vyhlášky děkana č. 03PD/2013.

Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
  1. Postavení informatiky v různých RVP oborů zakončených výučním listem
  2. Využití sady WebQuestů v průřezových tématech RVP oborů zakončených výučním listem
  3. Zvyšování počítačové gramotnosti na základě různých RVP oborů zakončených výučním listem
  4. Výukový elektronický materiál - Tvorba pojmových map pro vzdělávací oblast (dle výběru kromě ICT) z RVP oborů zakončených výučním listem
  5. Výukový elektronický materiál – Numerické metody a jejich využití
  6. Výukový elektronický materiál – Kyberšikana (na vybraném typu školy)
    Tomáš Franců
  1. Distanční vzdělávací kurz Zpracování bakalářské práce ve Wordu 2010
    Jana Brettlová
  2. Výuka algoritmizace a programování na ZŠ pomocí dětských programovacích jazyků
  3. Tvorba distančního vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Programování 1
  4. Tvorba distančního vzdělávacího kurzu Redakční systémy ve výuce na VŠ (možno konkretizovat na Joomlu, WordPress či Drupal)
  5. Výuka objektově orientovaného programování na VŠ pomocí jazyka Object Pascal
  6. Porovnání státních vzdělávacích programů z pohledu utváření ICT kompetencí
  1. Realizace elektronického výukového kurzu se zaměřením na tvorbu plošných vektorových animací
    Tereza Přibylová
  2. Vývoj mobilní aplikace se zaměřením na vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie
    Jan Janák
  3. Implementace projektového vyučování do předmětu Informační a komunikační technologie na základní škole
  4. Vliv výukových aplikací na získávání znalostí a dovedností žáka ve vybrané vzdělávací oblasti
  5. Realizace výukové aplikace se zaměřením na vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie
  1. Možnosti simulačního programu ve výuce na ZŠ, SŠ
  2. Počítačová simulace ve výuce elektroniky na středních školách
  3. MAT – návrh úloh s využitím nepájivého kontaktního pole
  1. Distanční kurz Úvod do redakčního systému Joomla 2.5
    Michael Vaník
  2. Distanční kurz Konečné automaty a formální jazyky
  3. Praktické využití ECDL konceptu na SŠ
  1. Využití e-learningu při samostatné přípravě žáků
  2. Využití e-learningu v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
  3. Využití informačních a komunikačních technologií v mimoškolních vzdělávacích aktivitách pro žáky základní školy.
    Zdeněk Lomička
  4. Chyby při využívání ICT ve výuce
  5. Individualizované učení s tabletem
  6. Kooperativní učení s tabletem
  1. Virtuální stroje s jednotnou univerzitní autentizací a jejich využití při výuce
  2. Hacking webů, útoky, možnosti ochrany
  3. Návrh a realizace výukového modelu s MS Active Directory
  4. Algoritmus pro dělení sítí při subnetování v IPv4, IPv6
  5. Připojení k eduroam z operačních systémů mobilních zařízení
  6. Výukové modely pro přepínání a směrování v počítačových sítích vytvořené v grafických síťových simulátorech
  1. Distanční kurz Informační technologie ve výuce
  2. Distanční kurz Programovací techniky
  3. Distanční kurz Úvod do programování Delphi