Témata diplomových prací na KVD - 2015

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 8. 12. 2017. Je třeba dodržet postup zadávání podle Vyhlášky děkana č. 03PD/2013.

Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
  1. Vytvoření sady úloh souvisejících s konečnými automaty (pro RVP dle výběru)
  2. Využití sady WebQuestů v průřezových tématech (RVP dle výběru)
  3. Zvyšování počítačové gramotnosti na základě různých RVP oborů zakončených výučním listem
  4. Výukový elektronický materiál - Tvorba pojmových map pro vzdělávací oblast (dle výběru kromě ICT ze zvoleného RVP)
  5. Výukový elektronický materiál – Numerické metody a jejich využití
  6. Výukový elektronický materiál – Zpracování kvalifikační práce
  7. Sada úloh pro výuku algoritmizace na středních školách
  8. Sada úloh pro výuku oblasti Internet a komunikace pro střední školy
  1. Výuka algoritmizace a programování na ZŠ
  2. Tvorba distančního kurzu předmětu Algoritmizace pro vzdělávání na vysokých školách
  3. Tvorba distančního vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Programování 1
  4. Jazyk Python jako alternativa ve výuce programování na KVD FPE ZČU
  5. Tvorba distančního vzdělávacího kurzu Redakční systémy ve výuce na VŠ (možno konkretizovat na Joomlu, WordPress či Drupal)
  6. Výuka objektově orientovaného programování na VŠ pomocí jazyka Object Pascal
  7. Porovnání státních vzdělávacích programů z pohledu utváření ICT kompetencí
  1. Realizace elektronického výukového kurzu se zaměřením na grafické modelování a animaci 3D objektů
  2. Analýza vybraných školních informačních systémů
  3. Vliv výukových aplikací na získávání znalostí a dovedností žáka ve vybrané vzdělávací oblasti
  4. Realizace výukové aplikace se zaměřením na vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie
  1. Počítačová simulace ve výuce elektroniky na středních školách
  2. Tvorba e-kurzu: Informatika a volnočasové aktivity dětí a mládeže
  3. Tvorba e-kurzu: Příklady z předmětu TCHP1
  4. Tvorba e-kurzu: Příklady z předmětu ČPS
  1. Současný stav MOOC kurzů v ČR a zahraničí a možnosti využití ve vzdělávání
  2. Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Multimédia pro vzdělávání 1
  3. Tvorba her na konceptu serious games a jejich využití ve vzdělávání
  1. ICT ve vzdělávání pohledem výzkumů realizovaných ve frankofonních oblastech
  2. ICT ve vzdělávání pohledem výzkumů realizovaných v hispanofonních oblastech
  3. Využití tabletů ve výuce pohledem zahraničních empirických výzkumů
  4. Pinterest a jeho potenciál pro práci učitele
  5. Digitální vyprávění
    Markéta Hlavatá
  1. Virtuální stroje s jednotnou univerzitní autentizací
  2. Hacking webů, útoky, možnosti ochrany
  3. Návrh a realizace výukového modelu s MS Active Directory
  4. Algoritmus pro dělení sítí při subnetování v IPv4, IPv6
  5. Školní aplikace na mobilních zařízeních připojených ke sdíleným aplikačním serverům
  6. Výukové modely pro přepínání a směrování v počítačových sítích vytvořené v grafických síťových simulátorech
  7. Řešení multiplatformního počítačového prostředí školy s Linux operačními systémy
    Tomáš Korel
  1. Distanční kurz Informační technologie ve výuce
  2. Distanční kurz Programovací techniky
  3. Distanční kurz Úvod do programování Delphi