Témata diplomových prací na KVD - 2016

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 8. 12. 2017. Je třeba dodržet postup zadávání podle Vyhlášky děkana č. 03PD/2013.

Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.

Katedrální kolo SVOČ 2017

Oznamujeme, že dne 10. 3. 2017 se bude konat katedrální kolo soutěže studentských vědeckých a odborných prací v sekci navazujících magisterských studijních oborů. Více informací naleznete v dokumentu vyhlášení.

  1. Sada úloh souvisejících s konečnými automaty (pro RVP dle výběru)
  2. Využití sady WebQuestů v průřezových tématech na základních školách
  3. Možnosti rozvoje digitální gramotnosti na základě různých RVP oborů zakončených výučním listem
  4. Výukový elektronický materiál - Tvorba pojmových map (pro vzdělávací oblast dle výběru ze zvoleného RVP)
  5. Výukový elektronický materiál – Numerické metody a jejich využití na střední škole
  6. Výukový elektronický materiál – Zpracování kvalifikační práce
  7. Dlouhodobé trendy v rozvoji digitální gramotnosti v oblasti úprav textů v ČR u maturantů
  8. Sada úloh pro výuku algoritmizace na středních školách
  9. Sada úloh pro výuku oblasti Internet a komunikace pro střední školy
  10. Výuka informatiky a podpora informatického myšlení pomocí legorobotů na gymnáziích
    Filip Frank
  11. Srovnání vysokoškolského vzdělávání budoucích učitelů informatiky v ČR a USA
    Tomáš Průcha
  1. Legorobotika jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení u žáků na ZŠ
  2. Tvorba distančního vzdělávacího kurzu Redakční systémy ve výuce na VŠ (možno konkretizovat na Joomlu, WordPress či Drupal)
  3. Porovnání státních vzdělávacích programů z pohledu utváření ICT kompetencí
  4. Tvorba distančního kurzu předmětu Algoritmizace pro vzdělávání na vysokých školách
    Viktor Chejlava
  5. Tvorba distančního vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Programování 1
  1. Tvorba elektronického výukového kurzu se zaměřením na prostorovou počítačovou grafiku a animaci
  2. Tvorba elektronického výukového kurzu se zaměřením na vývoj android aplikací v jazyce Python
  3. Vlastní databázové řešení hlavních součástí školního informačního systému
  4. Vliv vzdělávacího software na získávání znalostí a dovedností žáka ve vybrané vzdělávací oblasti
  1. Tvorba výukového e-kurzu: Informatika a volnočasové aktivity dětí a mládeže
  2. Virtuální elektronické laboratoře - porovnání a možnosti využití (např. Microcap, MultisimBlue). Demonstrační příklady.
  3. Tvorba výukového e-kurzu: Příklady z předmětu EPSV
  4. Virtuální elektronické laboratoře ve výuce na středních školách
  5. Výukový materiál pro předmět Periferní zařízení
    Peter Kozák
  1. Možnosti využití nástrojů Google Analytics
    Petr Janů
  2. Současný stav MOOC kurzů v ČR a zahraničí a možnosti využití ve vzdělávání
  3. Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Multimédia pro vzdělávání 1
    Jiří Kratochvíl
  4. Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Počítačová grafika pro vzdělávání
  5. Tvorba her na konceptu serious games a jejich využití ve vzdělávání
    Martin Červený
  1. Digitální technologie jako pomocník při výuce studentů vysoké školy
  2. Student vysoké školy a otevřené vzdělávací zdroje
  3. Aktuální možnosti autorských nástrojů pro on-line vzdělávání
  4. Aktuální otázky využití interaktivní techniky ve výuce na základních školách
    Zdeněk Pech
  5. Využití kola iPadagogiky v praxi učitelů
  6. Využití technologií v rámci školních poznávacích zájezdů
    Lenka Jirků
  7. Mobilní zařízení ve vzdělávání z pohledu rodičů
  1. Virtuální stroje s jednotnou univerzitní autentizací
  2. Algoritmus pro dělení sítí při subnetování v IPv4, IPv6
  3. Výukové modely pro přepínání a směrování v počítačových sítích vytvořené v grafických síťových simulátorech
  4. Školní aplikace na mobilních zařízeních připojených ke sdíleným aplikačním serverům
  5. Návrh a realizace výukového modelu s MS Active Directory
  6. Programování Android aplikací v Javě – výukový elektronický materiál
  1. Komunikativní přístup k výuce programování
  2. Genderové aspekty výuky ICT
  3. Pojmové mapy jako nástroj hodnocení ve vzdělávání
  4. Distanční kurz Programovací techniky