Témata diplomových prací na KVD - 2023
Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 31. 12. 2023. Je třeba dodržet postup zadávání podle Vyhlášky děkana č. 7VD/2021.
Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
- Výukové IoT projekty s využitím rozšiřujících sad pro Micro:bit
- Sada výukových aktivit propojujících Micro:bit a konstrukční prvky stavebnice LEGO
- Výukový elektronický materiál - Směry vývoje výpočetní techniky
- Mobilní zařízení žáka ZŠ jako mimoškolní výuková pomůcka.
- Využití mobilního zařízení u žáka s SVP na ZŠ.
- Elektronický výukový materiál - Canva jako pomůcka pro učitele
- Výukový elektronický materiál - Využití numerických metod v algoritmizaci.
- Dlouhodobé trendy v rozvoji digitální gramotnosti v oblasti úprav textů v ČR u maturantů.
- Využití kola iPadagogiky v praxi učitelů.
- Výuka evidence a kontroly dat podle učebnice Práce s daty.
- Výukový elektronický materiál - Bezpečnost v digitálním světě.
- Výukové aktivity spojené s Wikipedií na základní škole.
- Výukový elektronický materiál - Využití Wikipedie pro předmět POPOV.
-
Bilingvní výuka informatiky
Magdaléna Škaloudová
-
Tvorba úloh pro tematický okruh digitální technologie ze vzdělávací oblasti informatika
Vanessa Kantnerová
- Žákovské miskoncepty v nové informatice
- Hodina kódu na 2. stupni ZŠ
- Dekompozice grafických prvků jako přístup pro výuku programování v Python
- Rozvoj virtuální třídy
- Distanční vzdělávání ve vybraných evropských zemích
- MOOC kurzy jako specifická forma vzdělávání učitelů
- Postoj studentů k flexibilním formám učení
- Využití virtuální reality ve vzdělávání
- Outdoorové vzdělávací aktivity s využitím technologií
- Využití umělé inteligence v praxi učitele na základní (střední) škole
- Využití umělé inteligence při poskytování individuální zpětné vazby
- Strategický rozvoj využívání technologií ve vzdělávání
- Výukový elektronický materiál pro výuku předmětu Programování 2
- Výukový elektronický materiál - Programování aplikací pro vzdělávání pomocí WPF a C#
- Výuka informatiky a podpora informatického myšlení pomocí programovatelných stavebnic Fischertechnik
- Výukový elektronický materiál - programování webových aplikací pomocí Microsoft Blazer
- Komunikativní přístup k výuce programování.
- Pojmové mapy jako nástroj hodnocení ve vzdělávání.
- Distanční kurz Programovací techniky.