Témata diplomových prací na KVD - 2023

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 31. 12. 2023. Je třeba dodržet postup zadávání podle Vyhlášky děkana č. 7VD/2021.

Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
  1. Výukové IoT projekty s využitím rozšiřujících sad pro Micro:bit
  2. Sada výukových aktivit propojujících Micro:bit a konstrukční prvky stavebnice LEGO
  3. Výukový elektronický materiál - Směry vývoje výpočetní techniky
  1. Mobilní zařízení žáka ZŠ jako mimoškolní výuková pomůcka.
  2. Využití mobilního zařízení u žáka s SVP na ZŠ.
  3. Elektronický výukový materiál - Canva jako pomůcka pro učitele
  1. Výukový elektronický materiál - Využití numerických metod v algoritmizaci.
  2. Dlouhodobé trendy v rozvoji digitální gramotnosti v oblasti úprav textů v ČR u maturantů.
  3. Využití kola iPadagogiky v praxi učitelů.
  4. Výuka evidence a kontroly dat podle učebnice Práce s daty.
  5. Výukový elektronický materiál - Bezpečnost v digitálním světě.
  6. Výukové aktivity spojené s Wikipedií na základní škole.
  7. Výukový elektronický materiál - Využití Wikipedie pro předmět POPOV.
  8. Bilingvní výuka informatiky
    Magdaléna Škaloudová
  9. Tvorba úloh pro tematický okruh digitální technologie ze vzdělávací oblasti informatika
    Vanessa Kantnerová
  1. Žákovské miskoncepty v nové informatice
  2. Hodina kódu na 2. stupni ZŠ
  3. Dekompozice grafických prvků jako přístup pro výuku programování v Python
  1. Rozvoj virtuální třídy
  2. Distanční vzdělávání ve vybraných evropských zemích
  3. MOOC kurzy jako specifická forma vzdělávání učitelů
  4. Postoj studentů k flexibilním formám učení
  5. Využití virtuální reality ve vzdělávání
  6. Outdoorové vzdělávací aktivity s využitím technologií
  7. Využití umělé inteligence v praxi učitele na základní (střední) škole
  8. Využití umělé inteligence při poskytování individuální zpětné vazby
  9. Strategický rozvoj využívání technologií ve vzdělávání
  1. Výukový elektronický materiál pro výuku předmětu Programování 2
  2. Výukový elektronický materiál - Programování aplikací pro vzdělávání pomocí WPF a C#
  3. Výuka informatiky a podpora informatického myšlení pomocí programovatelných stavebnic Fischertechnik
  4. Výukový elektronický materiál - programování webových aplikací pomocí Microsoft Blazer
  1. Komunikativní přístup k výuce programování.
  2. Pojmové mapy jako nástroj hodnocení ve vzdělávání.
  3. Distanční kurz Programovací techniky.