Témata bakalářských prací 2018

Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 15. 6. 2018.

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Přejít na seznam starších obhajených bakalářských prací.

Katedrální kolo SVOČ 2018

Oznamujeme, že dne 12. 4. 2018 od 9:00 se bude konat katedrální kolo soutěže studentských vědeckých a odborných prací v sekci bakalářských studijních oborů.

Více informací naleznete v dokumentu vyhlášení.

  1. Zdarma dostupné doplňky aplikace Google tabulky a jejich využití v předmětu Zpracování dat pro vzdělávání
  2. Mobilní Android aplikace pro podporu výuky počítačových sítí na střední škole
  3. Prezentace vzdělávací instituce na sociálních sítích
  1. Periferní zařízení pro iPad a jejich možné využití ve výuce přírodopisu
  2. Porovnání volně dostupných mobilních aplikací pro záznam sportovních aktivit (iOS)
    Pavel Strousek (P16B0064P)
  3. Bookry - tvorba průvodce pro učitele
  4. iBooks Author - tvorba průvodce pro učitele
  1. Analýza chyb 3D modelů a jejich úprava pro tisk
  2. Využitelnost vytištěných 3D modelů v praxi
  3. Porovnání a možnosti využití freeware aplikací pro tvorbu 3D modelů
  4. Porovnání aplikací pro 3D modelování a jejich možnosti
  1. Komponenty pro výukový elektronický materiál – Teorie informace
  2. Proměny fungování komunity spojené s českou verzí Wikipedie
  3. Komponenty pro výukový elektronický materiál – Teorie grafů
  4. Principy a příklady počítačové infiltrace jako součásti kybernetické války v mezinárodních sporech
  5. Komponenty pro výukový elektronický materiál – Konečné automaty a formální jazyky
  6. Srovnání konceptů digitální gramotnosti na úrovni dílčích kompetencí
  7. Komponenty pro výukový elektronický materiál – Práce s daty
  8. Implementace ochrany osobních údajů podle GDPR ve školách a školských zařízeních
    Radek Sedláček (P16B0011K)
  1. Ověření učebnice LEGO robotiky na 2. stupni ZŠ
  2. Inovace webového portálu pro popularizaci výuky pomocí robotických stavebnic
  1. Příprava podkladů pro off-line blokové programování pro 3D tiskárnu
  2. Porovnání prostředí a možnosti využití geoherních aplikací
  3. Porovnání on-line a off-line prostředí pro výuku blokového programování
  4. Aktuální trendy využití virtuální reality
  5. Aktuální trendy využití rozšířené reality
  1. Vývoj programového nástroje pro tvorbu a editaci SVG animace
  2. Návrh, tvorba a správa vlastní NoSQL databáze s využitím volně dostupných programových nástrojů
  3. Pokročilé možnosti práce v dokumentech produktů společnosti Google
  1. Komponenty pro e-kurz Elektronické prvky a systémy
  2. Volně dostupné simulační prostředky pro elektroniku a meze jejich využití ve výuce
  3. Booleova algebra – sada příkladů pro podporu výuky
    Jiří Noska (P16B0008K)
  4. Komponenty pro e-kurz na téma informatika a volný čas dětí a mládeže
    Michael Šrámek (P16B0364P)
  5. Návrh osmibodových braillských převodních tabulek pro odečítač NVDA s ohledem na systém BlindMoose
  1. Nové možnosti ve standardu ECMAScript 6 pro JavaScript
  2. Komponenty pro výukový materiál - Počítačová grafika
  3. Komponenty pro výukový materiál - HTML elementy Canvas a SVG
    Lukáš Ledvina (P16B0361P)
  1. Digitální technologie jako pomocník při studiu žáků s postižením
    Michal Lohr (P16B0068K)
  2. Vysokoškolský student a digitální portfolio
  3. Tvorba MOOC kurzů na platformě OpenedX
  4. Popularizace vědy prostřednictvím informačních a komunikačních technologií
  5. Informační technologie v celoživotním vzdělávání
  6. Vysokoškolský student a moderní technologie
  7. Možnosti rodičovské kontroly bezpečnosti dětí na internetu
    Jiří Bauer (P16B0001K)
  8. Domácí procvičování žáků základní školy s podporou aplikací pro mobilní zařízení
    Ondřej Polák (P16B0059P)
  9. Mobilní aplikace pro podporu studia na vysoké škole
    Simona Šedivcová (P16B0065P)
  1. Technická realizace distančního kurzu Sbírka příkladů v XML
  2. Technická realizace distančního kurzu HTML5
  3. Technická realizace distančního kurzu numerické metody řešení soustav lineárních rovnic