Témata bakalářských prací na KVD - 2016

Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 17. 6. 2016.

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Přejít na seznam starších obhajených bakalářských prací.

Katedrální kolo SVOČ 2017

Oznamujeme, že dne 31. 3. 2017 se bude konat katedrální kolo soutěže studentských vědeckých a odborných prací v sekci bakalářských studijních oborů.

Více informací naleznete v dokumentu vyhlášení.

  1. Příprava komponent pro e-kurz Zpracování textových dokumentů
  2. Cloudová úložiště v prostředí základní školy
    Jiří BEŠKA, P14B0066P
  3. Zpracování textových dokumentů v kancelářských balících OpenOffice a LibreOffice
    Matěj SEDLÁČEK, P14B0078P
  4. Prezentace vzdělávací instituce na sociálních sítích
  1. Socrative - tvorba průvodce pro učitele
  2. iBooks Author - tvorba průvodce pro učitele
  3. Vliv a možná rizika mobilních zařízení na žáka ZŠ
  4. Role rodiče při ochraně potomků před kyberšikanou
    Bohuslava HEINRICHOVÁ, P14B0015K
  1. Optimalizace 3D modelů pro tisk s využitím více materiálů a dvou extruderu
  2. Analýza chyb 3D modelů a jejich úprava pro tisk
  3. Využitelnost vytištěných 3D modelů v praxi
  4. Porovnání a možnosti využití freeware aplikací pro tvorbu 3D modelů
  5. Porovnání aplikací pro 3D modelování a jejich možnosti
  1. Komponenty pro výukový elektronický materiál – Teorie informace
  2. Proměny fungování komunity spojené s českou verzí Wikipedie
  3. Komponenty pro výukový elektronický materiál – Teorie grafů
  4. Principy a příklady počítačové infiltrace jako součásti kybernetické války v mezinárodních sporech
  5. Komponenty pro výukový elektronický materiál – Formální náležitosti psaného textu na počítači
  1. Rozšíření kurzu programování robotických stavebnic LEGO o další programovací jazyk (např. EV3, NXC, NXJ, PBLUA)
  2. Porovnání redakčních systémů Wordpress, Drupal a Joomla z pohledu tvorby rozšíření
  3. Redakční systémy Wordpress, Drupal a Joomla z pohledu tvorby šablon
    Miroslav ZÍKA, P14B0083P
  4. Porovnání syntaxe a možností programovacích jazyků
  1. Simulační programy a virtuální laboratoře pro elektrotechniku a elektroniku
  2. Porovnání elektrotechnických stavebnic vhodných pro výuku
  3. Koncept sandboxových her a jejich využití ve vzdělávání
  4. Porovnání počítačových her zaměřených na výuku programování
    Petr TOBIÁŠ, P14B0079P
  1. Návrh, tvorba a editace SQLite databáze
    Pavel EŠNER, P14B0003K
  2. Srovnání možností mobilních a online aplikací pro tvorbu multimediálního obsahu
    Ondřej HUDEC, P14B0072P
  3. Vývoj aplikací pro android v prostředí IntelliJ
    Martin HOFMAN, P14B0071P
  4. Srovnání možností programových nástrojů pro správu, řízení a sledování činnosti žáků při výuce podporované počítačem
  1. Virtuální elektronické laboratoře ve výuce – porovnání a možnosti využití (např. Microcap, MultisimBlue)
  2. Příprava komponent pro e-kurz Elektronické prvky a systémy
  3. Příprava komponent pro e-kurz Elektronické praktikum
  1. Specifika aplikací pro tablety určených pro seniory
    Jan TOPINKA, P14B0018K
  2. Praktická realizace sady příkladů pro výuku biodiverzity
    Michal RANDA, P14B0313P
  3. Možnosti tvorby MOOC kurzů na platformě edX
  4. Možnosti tvorby MOOC kurzů na platformě Udemy
  1. Grafické modely, prostory, formáty v programovacím jazyce Java – výuková prezentace
  2. Vývojové prostředí NetBeans – výuková prezentace
  3. Propagační katalog KVD (popř. jiné katedry) v XML
  4. Sdílení databáze MS Access, multiuživatelský režim
  5. IPv6 a jeho implementace ve výukových učebnách KVD
  6. Problematika prolomení šifrování (Beast, Poodle) na aplikačních serverech škol
  7. Návrh a provedení modernizace podnikové datové sítě
    Vladislav MERHOUT, P14B0011K
  1. Využití interaktivní tabule pro žáky - cizince na 1. stupni ZŠ
  2. Využití digitálního tabletu pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
  3. Digitální technologie jako pomocník při studiu
  4. Vysokoškolský student a digitální portfolio
  5. Popularizace vědy prostřednictvím informačních a komunikačních technologií
  1. Technická realizace distančního kurzu Sbírka příkladů v XML
  2. Příprava komponent pro e-kurz Informační technologie ve výuce
  3. Technická realizace distančního kurzu Programování
  4. Technická realizace distančního kurzu Ajax