Témata bakalářských prací 2019

Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 14. 6. 2019.

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Přejít na seznam starších obhajených bakalářských prací. Všechny obhájené bakalářské práce můžete dohledat na Portálu ZČU.

Katedrální kolo SVOČ 2019

Oznamujeme, že dne 9. 4. 2019 od 9:20 se bude konat katedrální kolo soutěže studentských vědeckých a odborných prací v sekci bakalářských studijních oborů.

Více informací naleznete v dokumentu vyhlášení.

  1. Zdarma dostupné doplňky aplikace Google tabulky a jejich využití v předmětu Zpracování dat pro vzdělávání.
  2. Mobilní Android aplikace pro podporu výuky počítačových sítí na střední škole.
    Jan Švajcr (P17B0066P)
  3. Programování robotické stavebnice LEGO Mindstorms EV3 s využitím volně dostupných alternativ ke stejnojmennému programovacímu prostředí.
  4. Raspberry Pi jako pomocník při výuce počítačových sítí.
    Jaroslav Kurinec (P17B0063P)
  1. Mobilní aplikace pro výuku přírodopisu na 2. stupni ZŠ.
  2. Apple School Manager - tvorba průvodce pro učitel.
  3. Mobilní aplikace bez vlastního obsahu vhodné pro fixaci učiva na 2. stupni ZŠ.
    Radek Šťastný (P17B0065P)
  1. Analýza chyb 3D modelů a jejich úprava pro tisk.
  2. Využitelnost vytištěných 3D modelů v praxi.
  3. Porovnání a možnosti využití freeware aplikací pro tvorbu 3D modelů.
  4. Porovnání aplikací pro 3D modelování a jejich možnosti.
  1. Komponenty pro výukový elektronický materiál – Teorie informace.
  2. Proměny fungování komunity spojené s českou verzí Wikipedie.
  3. Komponenty pro výukový elektronický materiál – Teorie grafů.
  4. Principy a příklady počítačové infiltrace jako součásti kybernetické války v mezinárodních sporech.
  5. Komponenty pro výukový elektronický materiál – Konečné automaty a formální jazyky.
  6. Srovnání konceptů digitální gramotnosti na úrovni dílčích kompetencí.
  1. Možnosti robotů Ozobot.
  2. Komponenty pro výukový elektronický materiál – Zpracování kvalifikační práce.
  3. Algoritmy v životě lidí.
  1. Tvorba multiplatformních mobilních aplikací pomocí frameworku Flutter.
    Petr Vomáčka (P17B0068P)
  2. Tvorba multiplatformní aplikace pro dětské karierní poradenství.
  3. Inovace webového portálu pro popularizaci výuky pomocí robotických stavebnic.
  4. Moduly pro webový informační systém praxí na FPE ZČU.
  5. Tvorba uživatelského rozhraní webové učebnice LEGO robotiky.
  1. Komponenty pro výukový materiál - Webové technologie pro vzdělávání.
  2. Představení virtuální reality a její využití v praxi.
  3. Vytvoření interaktivních příkladů pro vzdělávací oblast Člověk a svět práce.
  1. Příprava podkladů pro off-line blokové programování pro 3D tiskárnu.
  2. Porovnání prostředí a možnosti využití geoherních aplikací.
  3. Porovnání on-line a off-line prostředí pro výuku blokového programování.
  4. Aktuální trendy využití virtuální reality.
  5. Aktuální trendy využití rozšířené reality.
  1. Vývoj programového nástroje pro tvorbu a editaci SVG animace.
  2. Návrh, tvorba a správa vlastní NoSQL databáze s využitím volně dostupných programových nástrojů.
  3. Nelineární editace videa volně dostupnými programovými nástroji.
  4. Pokročilé možnosti práce v dokumentech produktů společnosti Google.
  1. Elektronické experimenty virtuální a reálné - příprava výukového materiálu.
  2. Volně dostupné simulační prostředky pro elektroniku a možnosti jejich využití ve výuce.
  3. Technologie pro procesory – příprava výukového materiálu.
  4. Výukové simulační modely – teorie, vlastnosti a příklady.
  5. Arduino – TinyLab – možnosti využití ve výuce, příprava výukového materiálu.
  1. Studijní programy učitelství informatiky v ČR.
  2. Využití virtuální reality ve vzdělávání.
  3. Výuka počítačových sítí na střední škole.
    Michal Velíšek (P16B0069P)
  1. Komponenty pro výukový materiál - Power BI.
  2. Komponenty pro výukový materiál - Počítačová grafika.
  3. Nové možnosti ve standardu ECMAScript 6 pro JavaScript.
    Dominik Novosad (P16B0363P)
  4. SVG animace - sada příkladů pro podporu výuky.
  1. Technická realizace distančního kurzu Sbírka příkladů v XML
  2. Technická realizace distančního kurzu HTML5
  3. Technická realizace distančního kurzu numerické metody řešení soustav lineárních rovnic